Датчик тиску GNOM DDE-0
Датчик тиску GNOM DDE призначений для визначення навантаження на вісь і маси вантажу в транспортних засобах, обладнаних пневматичною підвіскою. Датчик тиску GNOM DDE дозволяє контролювати навантаження на вісь машин в системах транспортної телематики.
Відмінні особливості GNOM DDE:
- Встановлення на транспортні засоби, обладнані пневматичною підвіскою;
- Відповідність вітчизняним і європейським автомобільним стандартам щодо електромагнітної сумісності, стійкість до кліматичними механічних впливів;
- Тензорезистивний принцип вимірювання;
- Лінійна характеристика вихідного сигналу;
- Вбудований стабілізатор живлення - вихідний сигнал не залежить від напруги бортової мережі;
- Захист від короткого замикання і попарного переплутування електричних проводів;
- Набір монтажних елементів в комплекті.
GNOM DDE вимірює тиск стисненого повітря в контурі пневмопідвіски транспортного засобу і формує вихідний аналоговий сигнал напруги для передачі на термінал моніторингу транспорту. Термінал здійснює збір, реєстрацію, зберігання та передачу отриманих сигналів на сервер телематичних послуг. Встановлене на сервері програмне забезпечення здійснює обробку та аналіз отриманих даних і формує аналітичні звіти за вибраний період часу. Звіти надаються користувачеві у вигляді параметрів, лічильників, графіків і містять інформацію про навантаження на вісь транспортного засобу.
Застосування GNOM DDE в системі моніторингу транспорту дозволяє:
- Контроль місця і часу подій навантаження і розвантаження вантажу;
- Контроль маси вантажу;
- Оптимальне завантаження автомобіля;
- Контроль роботи водія, виключення перевезення «лівих» вантажів;
- Виключення штрафів за порушення обмежень навантаження на вісь.
Використання датчиків навантаження на вісь дозволяє власникові автопарку контролювати масу перевезеного вантажу. Не завжди технічно можливо і економічно доцільно обладнати датчиком всі осі транспортних засобів. Навантаження на передню вісь, що утворюється масою кабіни і двигуна транспортного засобу, завжди незначна в порівнянні з навантаженням на задню вісь, що утворюється масою кузова (вантажної платформи) і вантажем, що перевозиться. Тому слід встановлювати датчик на найбільш навантажену вісь транспортного засобу.