Збільшення швидкості реагування на замовлення за допомогою GPS стеження
27.10.2015Один із способів збільшити свій дохід для підприємств, які працюють із транспортними засобами, це збільшити кількість виконаної роботи на день. Швидкість обслуговування клієнтів мають вирішальне значення для успіху компанії. Чим швидше відповідаєте на запити клієнтів, тим більше задоволених отримуєте (особливо якщо працюєте у сфері надання екстреної допомоги) і отримуєте можливість прийняти і завершити більше завдань на день, що в свою чергу принесе вам більший дохід.
Досягнення швидкого час реагування на замовлення, вимагає від бізнесу реалізації ефективних процедур для менеджерів та диспетчерів. Це також вимагає технологічної допомоги, щоб отримувати максимальну ефективність з кожного дня. Оптимізація маршруту за допомогою GPS стеження також може допомогти визначити, яка техніка найкраще підходить для кожного завдання на основі іншої роботи яка виконується, де вони в даний час розташовані, і яке додаткове обладнання доступне.
Є кілька способів за допомогою GPS моніторингу поліпшити час виконання замовлення. Якщо ви вже встановили GPS стеження, ви можете використовувати деякі з цих пунктів, щоб як найкраще, та якомога швидше продати послугу для потенційних клієнтів.
Отримати найближчу доступну техніку
Диспетчери котрі планують роботу водіїв повинні шукати найближчий доступний транспортний засіб. Це означає, що вони повинні знати, хто в даний час є найближчий, до виконання завдання. GPS стеження дозволяє знати, найближчий транспортний засіб, окрім цього також допомагає побачити, хто буде і через який час буде доступний, а також, хто має відповідне обладнання, щоб краще виконати поставлене завдання.
Кращі маршрути
Водії можуть дістатися до їх призначення швидше, коли вони отримують найкращі маршрути. Автоматизована маршрутизація може допомогти водіям, які не знайомі з місцевістю, куди вони повинні їхати. GPS-маршрутизація може дати водіям підказки від повороту до повороту. Це означає, що водіям не потрібно буде витрачати додатковий час на пошуки місця призначення, шукаючи на карті або питаючи дорогу. Це також означає, що водії можуть приймати найкращі маршрути від одного замовлення до іншого.
Розумне перенаправлення
Справи не завжди йдуть за планом. Розклади змінюються, клієнти можуть скасувати замовлення, водії можуть захворіти. Ви можете допомогти менеджерам та диспетчерам, скористатися скасування даючи їм інструменти, щоб перенести свою вільну техніку в інше місце якнайшвидше.
Ефективна маршрутиризація
Частина продуманих ефективних маршрутів по виконанні замовлень, повинна уникати перехресних маршрутів. Щоб водій котрий їде від східної до західної частини міста ніколи не перетинався із водієм зі східної частини міста. Розумна GPS маршрутизація може допомогти уникнути цієї неефективності.
Тримайте транспортні засоби в робочому стані
Інша можливість GPS моніторингу дозволяє зберегти транспортні засоби на дорозі. Відстежуючи робочий стан транспортних засобів, та необхідність технічного обслуговування, диспетчери в змозі тримати своїх водіїв на дорозі, а транспорт в робочому стані.
Якщо ви думаєте про встановлення системи GPS-моніторингу, ви можете скористатись пробною безкоштовною версією, щоб дізнатися про всі переваги, як GPS моніторинг може покращити Ваш бізнес, допомагаючи менеджерам підвищити ефективність їх діяльності.